bootstrap website templates

Pro váš business

Nechť vzkvétá

Mobirise

Ukažte svůj business světu. V čem je skvělý a jedinečný?

Fotografie, které pomohou zaujmout, nalákat, nažhavit Vaše klienty, aby chtěli vědět více, aby chtěli vyzkoušet Vaše služby a produkty.

Fotky šité na míru, které vyprávějí příběh vašeho podnikání a odhalují ho v celé jeho kráse.

  1. CO JE BUSINESS FOCENÍ? - Business focení je projekt, který zahrnuje komplexní fotodokumentaci vašeho podnikání. Díky těmto fotografiím ozdobíte každou stránku vašeho webu fotkami, které zobrazují jedinečnost vašho businessu. 
  2. CO JE JEHO SMYSLEM? - Jeho smyslem je perfektně zadokumentovat vaši podnikatelskou činnost a skrze fotky sdělit vašim klientům čeho se vaše podnikání týká a v čem je výjimečné. 
  3. CO JE K PERFEKTNÍM FOTKÁM POTŘEBA? - Nejprve potřebuji Vás a Vaše podnikání blíže poznat, nakouknut mu trochu pod pokličku. To proto, aby fotografie mohly jít do hloubky, aby vyjádřily pravou podstatu toho, co děláte. Nejprve se tedy setkáme na přibližně hodinovou konzulataci, kde si ujasníme vaše potřeby. Dohromady pak vymyslíme strategický plán focení a domluvíme se na dalším průběhu tvorby.
  4. CO VŠECHNO MŮŽEME FOTIT? - Reportáž zahrnující výrobu produktu, proces služby či práci s klientem. Portrétní fotografii vás, vašich spolupracovníků a zaměstnanců. Produktovou fotografii. Fotografie prostor, kde vaše podnikání provozujete. 

Úvodní konzultace

  Zdarma
  • Setkání, kdy si ujasníme představy, čeho se focení bude týkat. 
  • 1 hodina

Focení

  500 ,-Kč
  • Cena za čas, kdy fotíme, ladíme a připravujeme prostředí.
  • 1 hodina

Fotografie

  100 ,-Kč
  • Minimální odběr 10 ks. Ke každým dalším 10ti ks fotografií 2 ks zdarma.
  • 1 fotografie